بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قدرت و نبض پایتخت فوتبال ایران در دستان اصفهانی ها!

cze

بعد از ولخرجی های که وزارت صنایع در تیم های اصفهانی کرده بودند و دو تیم قدیمی و معمولی سپاهان و ذوب آهن را به قطبهای اصلی فوتبال ایران تبدیل نموده بودند،اغلب رسانه ها لقب"" پایتخت جدید فوتبال ایران "" را  به شهر اصفهان داده بودند!
منتهی با افزایش فشار تحریم ها و شرایط بد اقتصادی کشور بودجه این دو  تیم اصفهانی با کاهش چشمگیری مواجه شد و بر روند کلی دوتیم در بعد نتیجه گیری تاثیر مستقیمی گذاشت!
کار تا جای پیش رفت که سپاهان در فصل قبل حتی در جمع سه تیم برتر کشور  قرار نگرفت و ذوب آهنی ها نیز تا مرحله سقوط به لیگ یک پیش رفتند!
مع الوصف؛با پایان قدرت نمایی اصفهانی ها در فوتبال ایران مجددا سرخآبی های پایتخت به نوعی به دوران خوش گذشته خود برگشتند و در طی یکی دو سال اخیر حداقل بعد از مدتها هر دو تیم جز مدعیان قهرمانی بودند و یا کج دار و مریض _ بیشتر توسط استقلالی ها_ به نتایج خوب و حتی قهرمانی های دست پیدا کردند!
اما ظاهرا در دولت جدید ،مدیران ورزشی رده بالا وزارتخانه تعمدا یا ناخواسته همان روند قبلی را برای فوتبال اصفهان در نظر گرفته اند،با این تفاوت که به جای پر و بال دادن  و اختصاص بودجه های هنگفت به تیم های اصفهانی،مدیران اصفهانی را برای در اختیار قرار گرفتن نبض فوتبال ایران بر مسند مدیریت سرخآبی ها پایتخت نشانده اند!
لذا با قرار گرفتن افسار قدرت سرخآبی ها در ید مدیران اصفهانی همانند چندی قبل در صورت لزوم میشود این دو تیم را در مقاطعی تضعیف و  را در جهت اهدافی که در نظر دارند سوق بدهند!
به هر حال باید بگوییم که مجددا  نبض و قدرت پایتخت فوتبال ایران در دستان اصفهانی ها قرار گرفته است!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 2 / 1393برچسب:استقلال,اعضا هیئت مدیره,وزارت ورزش,پایتخت فوتبال,مدیران اصفهانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com